ایمیلیو ایسٹیوز نے ہدایت کی، “نئی” فلم “پبلک” کا نام دیا اور پہلی بار 5 اپریل، 2019 کو جاری کیا. یہ فلم بے گھر پناہ گزینوں کی کہانی ہے جو سرد محاذ میں مقامی لائبریری سے نکال دیا گیا ہے. چونکہ مقامی ہنگامی پناہ گزینوں سے بھرا ہوا ہے، یہ ریگولر مقامی ذرائع کے مطابق مقامی پولیس اور حساس کوریج کے ساتھ قریبی مذاکرات کو بند کرنے کے بعد عمارت میں رہنے کے لئے غیر معمولی طور پر بیٹھے ہیں، وسط میں.

شہری لائبریری کونسل (یو ایل ایل) ایمیلیو ایسٹیوز کو ان کی فلموں کی حوصلہ افزائی اور تحقیق میں لے جائے گی، اور 21 ویں صدی لائبریری کے کردار کو کھولنے اور آج کی کمیونٹی کا سامنا کرنا پڑا سنجیدہ معاملات لائے گا. میں نے سیکھا

لائبریرین کی طرف سے عوامی ردعمل
ULC: لائبریریوں کو اکثر بڑی سکرین پر نہیں ڈالا جاتا ہے. کیا آپ نے عوامی لائبریری فلم سیٹ پر کام کرنے کے لئے کام کیا؟ لائبریریری نے اس فلم کو کس طرح جواب دیا؟

ایمیلیو ایسٹیوز: اس کی کہانی اصل میں 12 سال پہلے لا ٹائمز میں شائع ہونے والے ایک مضمون کی طرف سے حوصلہ افزائی کی گئی تھی. چپ وارڈ نامی ایک نامکمل سالٹ لیب سٹی لائبریری نے اسے لکھا تھا. اس مضمون میں، ہم نے یہ جانچ کیا کہ لائبریری کس طرح بے گھر پناہ گزین بن گیا اور کس طرح جدید لائبریرین پہلے جواب دہندگان اور حقیقت پسندانہ سماجی کارکن بن گئے. . اس آرٹیکل کو پڑھنے کے بعد، میں نے اس معاملے کا سامنا کرنے کے لئے میں نے لاس اینجلس کے مرکز میں مرکزی لائبریری شاخ کا دورہ کیا. ظاہر ہے، یہ ایک الگ الگ مسئلہ نہیں تھی جو صرف یوٹا میں ہو رہا تھا. وارڈ کے کام کی سچائی پوری لاس اینجلس اور امریکہ بھر میں ظاہر ہوئی.

ہم جون اور 2018 میں نئے اورلینز میں ALA سالانہ جنرل اجلاس میں اور اس سال جنوری میں سٹی میں مڈ موسم سرما کے میٹنگ میں بھی اسکرینڈ تھے. کسی بھی صورت میں، میں، بالکل، لائبریرینوں سے بھرا ہوا تھیٹر کے اسکریننگ کے بارے میں بہت نفرت تھا. ہم پریشان ہیں کہ اگر ہم لینڈنگ پر رہیں اور ALA میں “بو ٹیسٹ” منتقل نہ کریں تو ہم ڈوب جائیں گے. جب فلم ختم ہوگئی اور میں سامعین کو خطاب کرنے کے لئے مرحلے کے سامنے چلا گیا، میں نے سخت شدید اطمینان اور کھڑے رہنما سے ملاقات کی. ایک سوال اور جواب سیشن کے لئے ناظرین سے پوچھ گچھ، پہلے شخص سے پوچھا کہ “لائبریری نے آپ کو کس طرح صحیح بنایا؟”

یہ میرے لئے ایک بہت اچھا لمحہ ہے، اور میں نے بہت اچھا امدادیہ سے گزر لیا.

ایک مشکل لائبریری سٹیریوٹائپ
یو ایل سی: فلم عام غلط فہمی سے لطف اندوز ہوتی ہے کہ لائبریریوں اور لائبریرینوں کو صرف کتابوں پر توجہ مرکوز ہوتی ہے. آپ نے سٹیریوپائپ کو چیلنج کرنے کے لئے یہ ضروری کیوں سمجھا؟

ایمیلیو ایسٹیوز: نہ صرف آپ لائبریرین کے دن کی روزہ کی تبدیلی کی طرح نظر آتے ہیں نہ صرف چیلنج کی چیلنج کرتے ہیں (جیسے چہرے کا سامنا کرنا پڑتا ہے، ہر روز لوگ)! یہ ایک جدید لائبریری کی طرح لگتا ہے.

ULC: تحقیق، فلم سازی، اور اس فلم کو فروغ دینے میں آپ کے تجربے پر مبنی، عوامی لائبریریوں کے بارے میں آپ کی رائے کس طرح تبدیل ہوئی ہے، اگر کوئی؟ تم کیسے سوچتے ہو کہ یہ فلم 21st صدی کی لائبریری کے عوام کے تصور کو تبدیل کرنے میں مدد کرے گی؟

ایمیلیو ایسٹیوز: لائبریری سے جدید لائبریرین کا کردار بہت مختلف ہے، ہم میں سے اکثر ہمارے نوجوانوں سے یاد کرتے ہیں. لائبریری کی طرف سے فراہم کردہ خدمات کمیونٹی تک ضروری ہیں جیسے صاف پانی اور ہوا تک رسائی.

مصنف اور کارکن ان لاموت کہتے ہیں “لائبریری کے بغیر کمیونٹی ایک بیٹری بغیر ریڈیو کی طرح ہے”.

ہماری مسلسل تبدیلی اور مسلسل چیلنج کرنے والی سیاسی صورت حال میں، لائبریری صرف غریبوں کے لئے ایک محفوظ پناہ گاہ نہیں ہے بلکہ یہ عناصر سے بچنے کے لئے صرف ایک سایڈیک نہیں ہے. سب سے اہم بات – حقائق اور سچائی تک رسائی، کوئی اشتھارات یا شور نہیں.

ہماری فلم کی توقع ہے کہ ہماری کہانیاں اور ان کی ترتیبات عوامی لائبریریوں کی نظر ثانی کریں گے، ان کی جغرافیائی اور تخیل کو فروغ دیں گے، اور “منحصر زندگی” سے دور نکل جائیں گے.

ایمیلیو ایسٹیوزز میں عوامی

ایمیلیو ایسٹیوزز میں عوامی

بے گھر لوگوں کو انسانیت
ULC: بے گھر افراد کا سامنا کرنے والے کمیونٹی کے ارکان کی تصویر فلم کا مرکز نہیں سمجھا جاتا ہے. آپ اس بات کو یقینی بناتے ہیں کہ ان افراد کی آپ کی موجودگی زندگی کے ذمہ دار، انسانی، اور وفادار ہے؟

ایمیلیو ایسٹیوز: ان افراد کو وقار کے ساتھ بیان کرنے کے لئے میرے لئے بہت ضروری تھا. ان میں سے ہر ایک کو ہر انسان کو انسانیت کے لئے ضروری تھا. میں یہ بھی جانتا ہوں کہ مزاحیہ حروف کی ایک ونڈو کے طور پر استعمال کرنے والے ایک اہم آلہ ہے جو سامعین کو ان کے خلاف جھٹکا دیتا ہے، جیسا کہ ان لوگوں کو “دوسروں” جی ہاں. ہم بہت خوش قسمت تھے کہ اس فلم میں بہت سی افراد شامل ہیں جنہوں نے سنکنیتی علاقے میں پس منظر کے فنکاروں کے بنیادی کردار میں شرکت کی تھی.

ULC: عوام گھریلو سمیت بہت سے مسائل پر توجہ مرکوز کررہے ہیں

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *