جب امونیا 65 سال کی عمر میں تمام امریکی بالغوں کے 40 فیصد پر اثر انداز کرتا ہے، ان افراد اور پیارے افراد کی بڑھتی ہوئی تعداد جو ان کی دیکھ بھال کرتے ہیں ان کی زندگی سے الگ الگ محسوس ہوتا ہے. تم یہ جان کر کہ لوگوں کی یہ بڑی تعداد ان کی روایتی خدمات کی زیادہ تر استعمال نہیں کرسکتی، عوامی لائبریریوں نے اس گروپ کو ضم کرنے کے طریقوں کو تلاش کرنے لگے. 2013 میں، وہ میموری کیفے کے خیال کے ساتھ آئے – ایک موڑ کے ساتھ ایک خاص گروپ.

میموری کیفے کے ساتھ
نیشنل لائبریری آف میڈیکل نیٹ ورک کے مطابق، “میموری کیفے” “میموری نقصان، ہلکے سنجیدگی کی خرابی، ابتدائی الزیمر کی بیماری، یا دوسرے خاندانوں کے اپنے خاندان اور دوستوں کے ساتھ سماجی اجتماع” ہے. 1997 میں نیدرلینڈز میں ان سماجی اجتماعی شروعاتی سرگرمیاں شروع ہوئی تھیں کیونکہ لوگوں کو میموری نقصانات اور ان کے کیریئروں کا سامنا کرنا پڑتا تھا جو دوسروں کے ساتھ ان کی حالت کو سمجھتے ہیں. واشنگٹن اسٹیٹ ڈیمنشیا طرز عمل کوآپریٹیو (پی ڈی ایف) کے مطابق، میموری کافی “ڈیمنشیا اور ان کے خاندانوں کے ساتھ ممکنہ تنصیب کے خلاف لڑ رہا ہے.” اس لائبریریوں کو اس خاص پروگرامنگ کو پسند کرنے کی خواہش ہے کہ معاشرے کے ارکان کو معاشرے میں واپس لانا.

اگر آپ کو یاد نہیں ہونے کے بارے میں الجھن یا شرمندگی محسوس ہوتی ہے تو، یاد رکھنے والے لوگوں کو اکثر گھر میں رہنے کی ترجیح دیتے ہیں، جو سنجیدگی سے بور اور سخاوت کا سبب بن سکتا ہے. خاندانوں اور دوست جو ان افراد کے لئے کیریئر کے طور پر خدمت کرتے ہیں وہ اکثر باقی دنیا سے الگ ہوتے ہیں. وہ گھر والوں کے ساتھ گھر والوں کے ساتھ رہیں گے جن کے لئے وہ ذمہ دار ہیں.

میموری کیفے کی ساخت
ان محفوظ اور خیر مقدموں میں، میموری کیفے کے شرکاء، روشنی ناشتا سے لطف اندوز، تجربات کا اشتراک کریں، اور کشیدگی سے آزاد اور آرام دہ ماحول میں آرام کر سکتے ہیں. بہت سے معاملات میں، زائرین شاید نہیں جان سکتے ہیں کہ گروپ میں کس طرح میموری نقصان سے متاثر ہوتا ہے یا جو بھی دیکھ بھال والا ہے.

لائبریری کا عملہ جو واقعات کو منظم اور منظم کرتے ہیں وہ تربیت یافتھ کر رہے ہیں لوگوں کو ڈیمنشیا کے ساتھ بات چیت کرنے کے لئے بات چیت کرنے کے لئے اس بات کو یقینی بنانے کے لئے کہ ہر ایک میں شامل ہونے والے افراد کو سیکورٹی کا احساس مل جائے اس کے علاوہ، بہت سے لائبریریوں جو اس سروس کو پیشکش پیشہ ورانہ تنظیموں جیسے اجڈ کونسل، الزیائیر ایسوسی ایشن اور مقامی نرسنگ ہوم کے ساتھ پروگرامنگ اور تربیت کے عملے کو فروغ دینے کے ساتھ مل کر کام کرتے ہیں. تم ہو

اضافی سرگرمی
مواصلات کرنے کے مواقع کے علاوہ، میموری سیاف ہر سیشن کے دوران اضافی سرگرمیاں پیش کرتا ہے. فنکاروں اور انٹرایکٹو تجربات کے علاوہ، پہیلیاں اور کراس پاس ورڈ جیسے کھیل اکثر دستیاب ہیں. سرگرمیوں سے دلچسپی سے متعلق معلومات کی حد تک. لائبریریوں نے اپنی زندگی کی کہانیاں انسانی حقوق ایسوسی ایشن کے جانوروں، موسیقی کے سٹوڈیوز کے یوولولیل سبق، مقامی پرفارمنس آرٹس سینٹر سے بہتر نظریات اور رضاکارانہ سکریٹریوں سے گفتگو کرنے کی اہداف کی.

یہ سماجی اور سیکھنے کے مواقع بہت سے لوگوں کی زندگیوں پر روشنی ڈالتے ہیں. ڈینور پبلک لائبریری میں میموری کیفے کے حاضر افراد نے کہا کہ، “یہ ہمیں گھر چھوڑنے اور بہت دلچسپ وقت گزارنے کی اجازت دیتا ہے.” اور دوسرا یہ ہے کہ ہم نے دوستی بنائی ہے. ” تبصرا کے مطابق، “میموری کیفے میں مختلف پہلوؤں ہیں، لہذا جب آپ یہاں جاتے ہیں تو میرا شوہر ہر چیز سے لطف اندوز کرسکتا ہے.

شرکاء کا تجربہ
اس پروگرام میں شرکاء نے منسلک، ملوث، اور تعریف کی، بہت سے لوگوں کے لئے پہلی بار کی مدد کی.

اس پروگرام کے ساتھ ڈینور پبلک لائبریری کے کیفے شرکاء کے تجربے سے مندرجہ بالا درج ذیل اقتباس نے اس واقعے میں لوگوں کو سمجھنے کے لۓ طاقتور اثرات بیان کیے ہیں.

“ڈیمنشیا کبھی کبھی ایک ظالمانہ گاڑی ہوسکتا ہے. اس سے شروع ہونے سے، یہ سب سے پہلی چیز ہے جسے مجھے دلچسپی ملتی ہے.”
“ماں مواصلات کے چیلنجوں کو تسلیم کرتا ہے، لیکن یادداشت کا میموری خود کو آرام اور خود بن سکتا ہے.”
“یہ ایک تاریخ کی طرح ہے!”
“ہم وہاں دوسرے لوگوں کو جاننے کے لئے شروع کر رہے ہیں، لہذا یہ ایک چھوٹی سی معاونت برادری بننا شروع ہوتا ہے.”
محبت کمیونٹی سے آتا ہے
MemoryCafé شرکاء دوستی اور کمیونٹی کی تعمیر کریں گے، نئی اور دلچسپ مہارتیں سیکھیں گے، زندگی کی حوصلہ افزائی کو دوبارہ بحال کریں اور مکمل طور پر قبول ہوجائیں گے. میموری نقصان کا سامنا کرنا مشکل اور زندگی بدلنے والی صورتحال ہوسکتی ہے. لیکن دوست اور اس کے ذریعہ آپ کی مدد کرنے کے لئے مدد کرنا تمام فرق کر سکتا ہے. جیسا کہ کارکن ڈوراوری کے دن نے کہا، “ہم سب کو بہت لمحات جانتے ہیں، اور واحد حل محبت ہے، اور ہم جانتے ہیں کہ محبت کمیونٹی میں ہے.” ہمیشہ کی طرح، ہماری کمیونٹی اکثر ہماری مقامی لائبریری میں ہے.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *