آج کے نوجوانوں کوڈنگ، کوڈنگ، کوڈنگ کے بارے میں سن رہے ہیں اور لائبریری کا جواب دے رہا ہے! ایسا لگتا ہے کہ اسکولوں اور عوامی لائبریریوں میں بہت سے نوجوانوں کو سکریچ کوڈنگ مکمل طور پر سامنے آتا ہے، ایک سادہ کوڈنگ ڈھانچہ ہے جو کوڈنگ بلاکس کو ڈریگ اور ڈراپ کا استعمال کرتا ہے.

کیا ہو گا اگر نوجوانوں کو آگے بڑھنا چاہتے ہیں؟ اگر آپ کو کوڈنگ کی مہارتوں کا استعمال کرنا چاہتے ہیں تو آپ کو ڈریگ اور ڈراپ کے بجائے اصل کوڈنگ زبان میں داخل کرنے کی ضرورت ہے. لائبریری بھی ایسا کر سکتے ہیں!

ایک سال کے لئے، ہارس کاؤنٹی پبلک لائبریری میں موسم بہار برانچ – میموریل لائبریری میں نوجوانوں کو ایچ ٹی ایم ایل اور ایس ایس ایس کوڈنگ کا استعمال کرتے ہوئے ایک ویب صفحہ بنایا. خالی نوڈ پیڈ کے صفحات سے، ان نوجوانوں نے ویب صفحات کو مواد اور ان کے ڈیزائن کے پہلوؤں کے ساتھ تخلیق کیا ہے.

HTML اور CSS کوڈ کیا ہے؟
ممکنہ طور پر نوجوانوں کو ایچ ٹی ایم ایل اور سی ایس ایس کی تعلیم درپیش لگتی ہے، لیکن کوڈنگ واقعی آسان ہے. یہ کوڈنگ زبانیں بنیادی طور پر ویب صفحات بنانے کے لئے مخصوص ڈھانچے میں رکھے ہوئے حرفوں کا مجموعہ ہیں. ویب صفحہ بنانے پر، HTML کوڈنگ (ذیل میں دکھایا گیا ہے) صفحہ کے مواد کا تعین کرتا ہے، یعنی ڈسپلے مواد.

ایچ ٹی ایم ایل کوڈنگ کا صفحہ یا اس کے مواد کا تعین کرتا ہے.

سی ایس ایس کوڈنگ (نیچے ملاحظہ کریں) ڈیزائن عناصر جیسے فونٹس اور رنگوں کو پہلے سے تیار HTML کوڈنگ میں شامل کرتا ہے.

سی ایس ایس کوڈنگ (نیچے ملاحظہ کریں) ڈیزائن عناصر جیسے فونٹس اور رنگوں کو پہلے سے تیار HTML کوڈنگ میں شامل کرتا ہے.

ایچ ٹی ایم ایل اور سی ایس ایس کوڈنگ ایک ویب صفحہ بناتا ہے جو کسی بھی ویب براؤزر پر دکھایا جا سکتا ہے. اس مثال میں، بہار برانچ – میموریل لائبریری میں ایچ ٹی ایم ایل اور سی ایس ایس کی کوڈنگ کی کلاسز کے ساتھ ایک نوجوان نے اس کے افسانوں کے بارے میں ایک ویب صفحہ کو کوڈت دیا.

اس مثال میں، بہار برانچ – میموریل لائبریری میں ایچ ٹی ایم ایل اور سی ایس ایس کی کوڈنگ کی کلاسز کے ساتھ ایک نوجوان نے اس کے افسانوں کے بارے میں ایک ویب صفحہ کو کوڈت دیا.

لائبریری کوڈنگ کلاس ساخت
بہت سے لائبریری پروگراموں کے برعکس، نوجوانوں کو ایچ ٹی ایم ایل اور ایس ایس ایس کوڈنگ درس دیتے ہوئے ایک آف ایونٹ نہیں ہے. موسم بہار میں موسم خزاں اور سی ایس ایس کوڈنگ کے دوران بہار برانچ – یادگار لائبریری نے HTML کوڈنگ سکھایا. ہر کوڈنگ سیریز میں ایک گھنٹے کی آٹھ کلاسیں ہیں.

ایچ ٹی ایم ایل کی کلاس کوڈنگ کے پہلے گھنٹوں کے اختتام پر، ہر نوجوان نے اپنے منتخب کردہ موضوع کے لئے اپنا ویب پیج بنایا. ہر ایک کلاس میں، نوجوانوں نے ان کے ویب صفحات پر لنکس اور تصاویر جیسے مختلف عناصر شامل کیے ہیں. تمام طبقات میں، پیشکش سے نئے کوڈنگ کی مہارت کو سیکھنے کے لئے سب سے پہلے 30 منٹ پہلے وقف تھے. بعد میں، نوجوانوں کو اپنے ویب پیج کو کوڈ کرتے ہوئے ان کی مہارت کو لاگو کرنے کے لئے 30 منٹ لگے. ہر طبقے کے بعد، نوجوانوں کو اپنے کام کو فلیش ڈرائیو پر محفوظ کیا اور اس کے بعد لائبریری میں فلیش ڈرائیو ڈال دیا. ہر سبق کے آخر میں، نوجوانوں نے اپنی کوششوں کو ظاہر کیا اور کوڈنگ ساہسک کو جاری رکھنے کے لئے ایک فلیش ڈرائیو کو واپس لایا.

CSS کلاسز HTML کے طور پر ایک ہی کام کیا. تاہم، ایچ ٹی ایم ایل کوڈنگ کے جائزہ پر توجہ مرکوز کرنے والے پہلے سی ایس ایس کلاسز. یہ ساخت کسی کو شرکت کرنے کی اجازت دیتا ہے، چاہے وہ ایچ ٹی ایم ایل کی کلاس استعمال کرے. پہلی نظر ثانی کے بعد، نوجوانوں نے سی ایس ایس استعمال کرنے کے لئے ڈیزائن ڈیزائن عناصر کو شامل کرنے کے لئے کس طرح استعمال کیا ہے جیسے رنگوں اور باکس سرحدوں کو ان کے HTML ویب صفحات میں. سی ایس ایس کلاس کے اختتام پر نوجوانوں کو کوڈنگ کے ساتھ فلیش ڈرائیو چھوڑ دیا.

ضروری مواد
ایچ ٹی ایم ایل اور سی ایس ایس کلاس میں شامل تمام سائنس اور تخلیقی صلاحیتوں کے ساتھ، تقریبا کوئی وسائل کی ضرورت نہیں ہے. جو لوگ ان کلاسوں کو سکھانے کے لئے چاہتے ہیں وہ ہفتہ وار سبق دکھانے کے لئے پروجیکٹر کی ضرورت ہے. اس کے علاوہ، ہر طالب علم کو ایک فلیش ڈرائیو، ایک کمپیوٹر نوٹ پیڈ تک رسائی، ایک ویب براؤزر، اور انٹرنیٹ کی ضرورت ہے.

آپ کی کوڈنگ کی کلاس کس طرح کامیاب ہے؟
کوڈنگ کلاس بہار برانچ – یادگار لائبریری میں ایک بہت بڑی کامیابی تھی. ہر ایک کلاس میں 13 اوسط افراد نے شرکت کی. بہت سے نوجوانوں نے اس کی کوشش کی کہ لائبریری حاضری کو روکنے اور پری رجسٹریشن کرنے کے لئے کیا کرنا پڑا. کلاس میں دیگر اقسام کی کوڈنگ اور جاوا اسکرپٹ سبق پیدا کرنے کے بارے میں بھی سوالات تھے.

موسم بہار برانچ – میموریل لائبریری ان کلاسوں میں بہت کامیاب ہو چکا ہے، لیکن اس لائبریری کو لاگو کرنے کی کوشش کر رہا ہے جو لائبریری کو کئی چیزوں کو ذہن میں رکھنے کی ضرورت ہے. سب سے اہم بات، خریدنے والے نوجوانوں سے لازمی ہیں! وہ طبقات کی ایک سیریز کے لئے درخواست دیتے ہیں. دوسرے الفاظ میں، باقاعدگی سے کوڈنگ جاننے کے لئے نیم باقاعدگی سے حاضری کی ضرورت ہوتی ہے. اس حقیقت پر زور دیتے ہوئے اور آنے والی کلاس کے بارے میں نوجوانوں کو یاد دلانے کے لئے فون کالز اور ای میلز کو ایک کامیاب پروگرام بنانے میں مدد ملے گی.

ایک اور اہم پہلو آزادی ہے! کشور ایک ساتھ بات کر سکتے ہیں، انٹرنیٹ پر ایک محفوظ سائٹ پر جا سکتے ہیں، اور پھر اپنے کوڈنگ پروجیکٹ کو ان کے اپنے وقت میں واپس کر سکتے ہیں. سب سے اہم بات، نوجوانوں کو اپنے مضامین پر ان کے ویب صفحات بناتے ہیں جن میں وہ مشغولیت کو فروغ دینے اور کوڈنگ میں جذبہ کو فروغ دینے کا انتخاب کرتے ہیں (بلیوں، یونانی معبودوں، پسندیدہ YouTubers) تمہیں چاہئے

ہمارے سبق کا استعمال کریں!
ہم یہاں موسم بہار برانچ – میموریل لائبریری کے تمام دلچسپی لائبریرین اور لائبریریوں کے لئے سبق کی سفارش کرتے ہیں. گوگل ڈرائیو کے لنکس ایچ ٹی ایم ایل اور سی ایس ایس کوڈنگ کے لئے تمام پیشکشوں اور مرحلہ وار سبق کے منصوبوں تک رسائی فراہم کرتی ہیں.

پہلی جگہ میں لائبریرین کو کوڈنگ کرنے کے بارے میں سیکھتے ہیں؟ موسم بہار برانچ – میموریل لائبریری میں درس کی بنیاد ایچ ٹی ایم ایل اور سی ایس ایس ہے: ڈیزائن اور تعمیر ویب سائٹس جون ڈیکیٹ. یہ کتاب ہے

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *